Hemma igen

Har precis kommit hem från Madde, varit fär typ hela dagen och lekt med hennes barn och hennes kusin och hennes lilla son =) Myspys.. Det är fullt ös men alla tre är så lätta att ha och göra med tycker ja så det är lungt..

Älsklingen har inte kommit hem än. Han var tvungen att jobba sent idag för att han skulle kunna vara med på föräldragruppen på torsdag =) Men han sa att han skulle vara hemma runt sex-sju tiden nån gång men han har inte dykt upp än så jag får väl roa mig själv en stund =) Ska laga lite mat tänkte jag så att han bara kan komma hem och maten står på bordet=) Jag kan allt vara snäll ibland i af ;) hehe

Imorrn ska jag till läkaren angående sjukskrivningen så får vi väl se vad hon säger. Kommer väl antagligen att bli sjukskriven igen men vet ju inte hur länge.

Ringde ju till försäkringskassan förut också. Och det hade inte hänt ngt sen sist jag pratade med dom. Dom har ju lämnat mitt fall till en utredare eftersom jag har ett vikariat och en fast tjänst så vet dom inte riktigt hur dom ska göra. KRÅNGEL!!! Jag blir tokig.. Men men det är väl bara att le och se glad ut och hoppas att jag får pengar förr eller senare:P

Måste fortsätta med maten nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0