Heldag i stan

Idag blev det en heldag i stan. Träffade Lisa vid 11 och satt och åt lite lunch och pratade en massa. Sen gick vi till jobbet för att träffa chefen en sväng men han va inte där så vi gick ner till stan igen och träffade Susanna och Linnea en sväng =)

Kl 14 var det dax för ett besök hos barnmorskan. Alltid lika spännande och se vad som har hänt sen sist=) Hjärtljuden låg på 138, mitt blodtryck var 120/70 och magen hade växt 3 cm sen sist. Jag följer min egen kurva och hon var nöjd med allt annat =) Nästa gång vi ska dit så blir det att börja kolla på vilket sätt han ligger om han kanske har lagt huvudet neråt =) Spännande!

Jag fick en tid till läkaren på tisdag eftersom min sjukskrivning går ut på onsdag så får vi väl se vad hon tycker men jag tror att hon kommer att sjukskriva mig fortfarande eftersom jag blöder fortfarande. Känns ju inte som att det är jätte stor ide att gå tillbaka nu när jag har så kort tid kvar, men det är ju inte jag som bestämmer de ;)

Håller på att laga mat nu =) Det blir lax, ris och sås. Älsklingen håller på att köra hem nån bil som han ska fixa och grejer så jag vet inte riktigt när han har tänkt att komma hem :) Han kan ju inte sitta still mer än 5 minuter hehe =)

Hoppas att ni alla har haft en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0