Föräldragrupp

Snart är det dax för andra gången av föräldragruppen. Det ska faktiskt bli trevligt att träffa alla igen och se vad vi ska gå igenom idag. Minnet är ju inte riktigt som det brukar vara så kommer ju inte ihåg ;)

Har sovit skit dåligt inatt. Känns inte som att jag har fått nån sömn alls. Bara legat och vridit och vänt på mig men jag har ju bara föräldragruppen inplanerad idag så det är väl inte hela världen om jag är lite trött :)

Ser ut att bli en riktigt fin höst dag i alla fall :) Måste nog skrapa rutorna i och för sig och det är ju mindre roligt men då blir man påmind om att det snart är december och min lilla bebis kommer :)

Nu måste jag göra mig iordning och åka :) När man bor i skogen så får man åka mkt tidigare än vad man skulle behöva annars men men. Kanske kan bli nån ändring på det nån gång om jag tjatar tillräckligt haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0