Föräldragrupp och shopping

Idag var det dax för tredje gången för föräldragruppen. Vi pratade om smärtlindring och sen såg vi på en film som handlade om amning. Ska prata med om amningen nästa gång vi ses. Det var trevligt idag med. Är en väldigt lättsam grupp så man vågar ställa alla frågor och så utan att nån kollar på en som om man vore dum i huvudet typ..Väldigt skönt tycker ja =)

Efter vi hade varit där så ville älsklingen köpa lite kläder så vi gick en sväng och han fick sig ett par byxor, två t-shirtar, en skjorta och en liten tjockare tröja =) Tror att han blev nöjd :) Han åker ju som sagt imorrn och behövde fylla på garderoben lite innan resan.

Sen åkte vi till stuvbutiken och köpte nått han skulle ha till renoveringen för att bli helt klar i köket. Jag fattade inte riktigt utan var bara med som sällskap mest :P Efter det åkte vi över vägen till Willy:s och skulle egentligen ha köpt mat men kom på lika snabbt att ingen av oss orkade laga mat idag så det blir pizza snart istället =) Det blev lite annat smått och gott som älsklingen behövde inför resan.

Nu är vi hemma igen och jag tvättar lite grann och snart ska vi åka till madde och johan och låna en väska och även äta tillsammans med dom tänkte vi =) Ska umgås lite med älsklingen nu.

Kommentarer
Postat av: teddy

Godkväll godkväll.

Hoppas allt är väl.

Ojj vilken tid det tar för dem att betala ut din sjukskrivning. Jag pratade med handläggaren idag och hon sa att så fort sjukskrivningen är godkänd så ska pengarna vara på kontot inom några dagar.

Ring och prata med dem tycker jag.

De är sega annars.



Jag är beräknad till den 17 december men vi hoppas runt början på den månaden.

Vart ska du föda?

2010-10-21 @ 20:17:40
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: teddy

Ahh Karlstad. Är det bra??? Det är det säkert. Barnmorskor brukar ju vara grymma :)

Jag ska föda bland mina fina kollegor på östra sjukhuset här i göteborg :)



Trevlig fredag!

2010-10-22 @ 20:53:53
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0