Födelsedagspresent och familjemys

När mamma fyllde år i Juni så köpte vi biljetter till Mamma mia musikalen som kommer till Karlstad idag :) Så idag är det dags. Ska bli riktigt roligt. Det blir jag mamma, pappa, stina (syster), älsklingen och Carro. Min bror skulle ha följt med men eftersom han har flyttat så blir det svårt så Carro följer med istället :) Det blir nog lika trevligt de :) 

Den börjar kl 15 så när den är klar så ska vi åka och köpa nån mat och ta med oss hem och bara sitta och mysa ett tag :) Det händer allt för sällan att vi i familjen bara sitter och äter nått gott och bara umgås. Vi är ju aldrig hemma samtidigt :) 

Igår var det som sagt föräldragrupp och det var trevligt och vi pratade om avslappningsövningar som våra partners kan göra under öppningsskedet framförallt och sen såg vi på en film och så. Nästa gång ska vi gå igenom smärtlindring. Och det är ju redan på torsdag. Det går så himla fort.

På tisdag ska jag även till läkaren och se hur det blir med fortsatt sjukskrivning men sist jag var hos henne så sa hon att fortsätter jag blöda så ska jag inte jobba och jag blöder ju fortfarande så jag antar att hon kommer att sjukskriva mig igen men frågan är ju bara hur länge. Känns ju inte som att det är sån jätte stor ide att gå tillbaka nu :) Jag vill ju helst bara att det ska bli december nu och att jag får min lilla älskling och gosa med för det är ganska långtråkigt att bara gå hemma.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0