Fest och punktering

Det var faktiskt riktigt trevligt igår =) Vi åkte till Kristinehamn, köpte pizza och åkte hem till en som hette Marie. Där käkade vi lite och sen började dom andra dricka lite grann och så spelade dom lite Buzz..

Vi blev kvar där till klockan var typ halv tolv och sen åkte vi in till nån pub i stan :) Eller ja Kristinehamns centrum rättare sagt :P haha Blev inte kvar där speciellt länge så vi började åka hemåt.. Körde Víktor till Nöjes och sen skulle jag och älsklingen åka hem. Jag var så sjukt trött så det var tur att jag hade sällskap.

Vi hann inte så långt förrän jag fick punka på mitt högra bakdäck! SUCK! Så älsklingen ställde sig och bytte däcket och så fick vi köra i 80 km/h  hela vägen hem.. Jätte kul:P Får väl se om vi sätter på vinterdäcken nu eller hur vi gör.. Trist bara att det ska hända nått hela tiden..

Nu är älsklingen iväg och jobbar. Jag hade tänkt att vi skulle hämta vagnen idag men jag vet inte om det blir nått eftersom jag inte ska köra för mycket på reservdäcket. Jag ska väl ringa honom snart och kolla vad han säger.

Måste i alla fall städa lite här hemma och grejer så jag har nog att göra ändå:P Tvätta måste jag också göra och jag har ju ingen ursäkt alls att inte göra det egentligen :)

Ja ja vi får väl se hur den här dagen slutar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0