=)

Maten jag gjorde igår blev väl helt okej i alla fall =) Orkade ju inte åka och handla så det blev lite av vad vi hade hemma :) Det slutade med fetaostbiffar, klyftpotatis och rosepepparsås :)


Biffarna gjorde jag i alla fall själv=)


Tyvärr så hade vi inte potatis hemma så jag fick ta färdiga potatisklyftor vilket inte jag tycker är speciellt gott. Men men jag fick ju mat i magen i af =)

Gjorde ju även kladdkakemuffins och dom blev JÄTTE goda :D haha


Smeten var också god :) Måste ju provsmaka haha ;)



Det gick väldigt fort att göra dom plus att det var riktigt gott :) Det blev till och med över så jag kan äta ännu mer idag ;)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag vill hitta på något men det är väl som vanligt :) Igår gick jag ju inte ens utanför dörren så jag kan väl i alla fall göra det idag har jag tänkt mig :) Älsklingen ska ju som sagt iväg och hjälpa sin pappa men jag vet inte när..

Nu ska jag äta lite frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0