=)

Tjejkvällen på stan igår blev riktigt trevligt :) Vi insåg ganska fort att vi inte orkade gå runt i affärer  utan att vi skulle sätta oss ner och prata istället :) Det är ju det som vi är bäst på hahah ..

Vi gick och satte oss och fika och tiden gick jätte fort. Som alltid så kommer vi ju in på jobb men det är väl inte så konstigt.. Det finns ju mkt att prata om när man är 6 personer från samma arbetsplats:)

Fick även ett sms från Emmaljunga att min barnvagn är på gång och att jag ska ringa till köpbarnvagn inom dom närmaste dagarna och kolla om den har kommit till dom :D Jag blev jätte glad. Ska ringa dit sen tänkte jag och se vad dom säger..

Nu ska jag äta frukost! Är vrålhungrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0