En väldigt lugn helg

..Eller ja mesta dels i alla fall. Igår var jag hemma nästan hela dagen sen åkte jag hem till Carro och umgicks ett tag innan vi skulle göra oss iordning för att åka till en kollega på lite fest. Vi var ute och gick en sväng och sen gjorde Carro mat =) Jätte gott va de =)

När vi kom till festen så var de redan i full gång. Kul att träffa alla var det i alla fall. Är ju inte på jobbet lika mkt och ställer till det nu så det var kul att bara snacka lite skit och umgås :) Hade inte tänkt att vara kvar så länge men det blev visst så ändå:P hehe Jag var inte hemma förrän vid 2. Men jag hade ju inget att gå upp till idag i alla fall så det var väl lugnt:)

Älsklingen är iväg och jobbar som vanligt och jag har städat lite grann och har en tvättmaskin igång =) Lite duktig är ja ändå haha ;)

Madde och Johan kanske skulle komma förbi idag men vet inte riktigt när och så. Hon skulle ringa så det visar sig om det blir nått eller inte :) Vore skoj för nu var det ganska längesen vi sågs :) Madde har jobbat väldigt mkt och så har dom flyttat mitt upp i allt så det är ju inte konstigt att vi inte har haft tid och ses..

Ska lägga mig i soffan en stund och bara slappa =) Kanske skriver sen igen. Får se vad dagen har att bjuda på:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0