Dålig sömn

Inatt har jag verkligen sovit jätte dåligt. Inte hittat nått skönt sätt att sova på och vaknat massa gånger för att det är för varmt eller för att jag är kissnödig. Sen när man väl kommer till ro så ska man lyckas somna också och det är ju lättare sagt än gjort. Jag har i alla fall fått några timmars sömn men känner mig inte alls utvilad.

Idag blir det nog bara en lugn dag hemma. Det beror på vad älsklingen har planerat efter att han har slutat om han kommer hem då eller om han ska fixa med massa annat. Det visar sig väl =) Jag tror att han slutar ganska sent idag men jag kan ju ha fel ;)

Tråkigt väder är det också så man har ju ingen större lust att gå ut heller. Förutom dom obligatoriska promenaderna med Phoebe (hunden). Hon ligger just nu och snarkar i soffan så hon verkar inte heller jätte sugen på att gå ut :) 

Måste ta och äta lite nu men kanske skriver sen igen :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0