Dålig sömn

USCH!! Inatt har jag sovit jätte dåligt. Jag har typ som sendrag i baksidan av låret och vaknar och kan lixom inte slappna av. FY! Det håller i sig fortfarande idag. Jag har ju hört att folk har de i vaderna men kan man ha de på baksidan av låren också?

Vaknar ju självklart tidigt ändå och kan ju inte somna om även om jag är trött men ska väl kanske inte göra så mkt idag så det gör väl ingenting egentligen..

Idag ser det ut som att det kommer att bli bättre väder så kanske ska ta sig ut på en promenad eller nått vi får väl se vad jag har lust och ork att hitta på :p

Vi kanske hörs sen igen!

Kommentarer
Postat av: Lisa H

drick mycket vatten så kanske det släpper. vet att det är svårt att dricka mycket när man kissar typ var 5 min...men...ja...du förstår..:)

2010-10-20 @ 10:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0