Däckbyte=)

ÄNTLIGEN!! Snart ska jag åka in till stan och byta däck. Fruktansvärt tråkiga pengar. Men jag orkar inte köra med reservdäck längre nu ;) Älsklingens bror ska hjälpa mig med det :)

Efter att vi har gjort det så tror jag att vi ska åka och köpa lister till sovrummet =) Eller rättare sagt jag hoppas att vi ska det så att det kan bli klart där inne =) Sen måste jag/vi även bestämma oss om vi ska köpa en helt ny säng eller om vi ska köpa en ny bäddmadrass och en sängram. Allt kostar u pengar.. Önskade ibland att man var gjord av pengar så att man bara kunde köpa dom möblerna och allt man ville ha =)

Jag ska lägga upp en ny magbild också och även ta kort på vagnen =) Men jag har inte fått tummen ur än ;) haha
Nej nu måste jag fixa iordning det sista innan jag måste åka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0