Bebismys

Igår kväll åkte jag hem till Ann-sofie och hennes lilla Alwin :) Hon låg brevid mig när jag låg inlagd på sjukhuset och nu har hon ju fått sin lilla bebis. Har inte hunnit vara där än men gud så söt =) 3 veckor gammal liten sötnos:) Man längtar ju så att man spricker..

Idag ska jag till barnmorskan men det är så typiskt att jag inte är hemma nu för jag har glömt journalen och måste åka hem och hämta den! Blir så trött på mig själv.. Hon ska väl göra det vanliga typ mäta SF-måttet, lyssna på hjärtljuden, ta blodtryck och sen tror jag att det är dags att ta blodprover idag igen. Jag måste ju ta ett extra eftersom jag är Rh-negativ men än så länge har jag inte bildat några antikroppar mot barnet och det är ju skönt de =)

Älsklingen ringde precis och sa att dom snart ska åka till flygplatsen =) Dom landar ju inte förrän vid 16-tiden nån gång men de känns bättre när han är på väg hem. Det blir en lång dag idag eftersom dom landar på arlanda och sen måste ta sig hem till Karlstad och när vi väl kommer hem sen så har vi inget vatten. Jag ska gå ner och trycka på nån knapp vid pumpen när jag åker hem för att hämta journalen och se om det börjar pumpa=) Kan ju alltid hoppas.

Ska börja göra mig iordning för dagen nu men kanske uppdaterar sen igen vi får se =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0