Äntligen

Vi har sovit första natten i vårat nya sovrum :) Igår va vi nämligen på Ikea och köpte en sänggavel och så =) Golvlisterna är fortfarande inte på plats men de kan vi ju ta under tiden =)

Känns skönt att vi äntligen har flyttat in där för nu kan vi börja med tvättstugan eftersom grejerna som står i tvättstugan nu måste stå i vårat gamla sovrum. Blev lite rörigt där men ni kanske förstår ändå ;)

Idag måste jag ringa till försäkringskassan igen och se om dom har kommit nån vart. Det går väldigt långsamt tycker jag. Har ju fortfarande inte fått några pengar. Dom jobbar ju inte speciellt snabbt känns det som. Tur att jag har lite pengar så att jag inte är helt pank men det tycker jag ändå är fel att jag ska behöva ta av dom pengarna för att det tar för lång tid för försäkringskassan.

Vad ska man göra idag då tro? Ska kanske åka in till stan och hälsa på Ann-sofie och hennes lilla Alwin :) Har ju inte varit där och hälsat på än. Dålig stil av mig men det har ju inte funkat riktigt. När jag kan så är inte hon hemma osv..

Nu måste jag äta frukost.. Håller på att svälta ihjäl :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0