40 dagar

Idag är det "bara" 40 dagar kvar till bf.. Det har gått så sjukt fort men samtidigt så känns det som om man har varit gravid i all evighet. Jag försöker fixa allt så att det är färdig när våran lilla prins vill titta ut =)

Det är inte så mkt kvar känns de som och mycket som man tänker först att man behöver kan man mycket väl klara sig utan.

Jag känner mig mer och mer trött och orkeslös, men det måste ju va för att man blir tyngre och kroppen kanske inte orkar lika mkt nu som den har gjort. Det säger ju sig självt, det är ju inte så konstigt..Jag tillåter mig själv att kanske ta en power nap då och då och att jag får va lite halv trött och grinig och så men jag har ju inget jobb att gå till så det känns inte som att det gör så mkt =)

Kommentarer
Postat av: Lisa H

har du packat väskan än? :)

2010-10-30 @ 23:16:34
Postat av: Elin

Nej, jag har inte gjort det än men jag antar att det är dax snart ;)

2010-10-31 @ 08:48:59
URL: http://elinsbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0