JÄVLA IDIOTER!!!!!!

Igår eftermiddag så åkte vi hem till Madde och Johan och som vanligt så blir vi ju alltid kvar längre än vad man räknat med från början. Vi började åka hemåt vid 22-tiden. När vi satte oss i bilen så ringde Linda, som jag inte har pratat med på jättelänge så det var hur kul som helst. Sen när vi kom under bron i Fagerås så smällde de till skit högt som om vi hade kört på något. Till och med Linda i telefonen hörde att det smällde. Vi vände för att kolla om vi hade kört på något men hittade en sten som någon har kastat från bron!!! FY FAN! Det blev värdens buckla i taket fast lixom på mellan rutorna eller vad man ska säga. Det är ju i alla fall en bärande regel för bilen så älsklingen var inte säker på om de gick och laga men vi ska kolla upp det.

Jag blev jätte rädd och kunde inte riktigt slappna av för de enda som snurrade i mitt huvud var om stenen hade hamnat i rutan och träffat mig. För det var en sån där stor sten som ligger vid tågrälsar och sånt och hade den hamnat högst en cm närmare fönstret så hade den kommit in och träffat mig! Usch va läskigt. Vi åkte ju runt lite och kollade om vi såg nån som kunde ha gjort det men såg ingen så vi fortsatte hemåt.

Blir så fruktansvärt irriterad på folk som måste förstöra för andra hela tiden! Vad är det som är så roligt med de egentligen?

Idag ska vi hem till mamma och pappa och äta lite lunch. Vi firar inte jätte starkt att det är farsdag i våran familj men det är en liten anledning till att ses i af :) Även om man bor nära varandra så blir det inte att man träffas speciellt ofta i alla fall. Har ju massa annat hela tiden. Jobb och vardagssysslor till exempel :)

Nej nu ska jag göra mig iordning och dra me mig älsklingen till stan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0