Slapp söndag

Vaknade av att älsklingens bror kom och knackade på dörren för att ta me sig honom och åka motor cross. Inte så avundsjuk när de spöregnar utanför fönstret. Jag låg kvar i sängen ett tag till och halv sov. Gick upp och åt frukost och sen frågade Madde mig om ja ville komma hem till dom en sväng och de ville jag självklart. Nu har jag precis kommit hem därifrån, riktigt trevligt som alltid. Åt lite pizza och snacka massa skit bara :) Inser att de kommer nog inte va en tyst stund när vi är i Bulgarien hehe.

Jag är ledig idag också, tråkigt bara att det ska vara sånt skit väder men jag får ju vara glad att jag valde rätt period med semester i alla fall. Hade ju i alla fall sol. Men de kan va skönt med regn också ibland så att man bara kan va hemma, lägga sig under en filt och bara myyysa. :) Nu är älsklingen på väg hem också så ska vi åka in o handla lite mat så blir det nog inte mkt mer gjort idag. Borde i och för sig städa men det är sååå tråkigt.
Det är inte speciellt lätt att hålla rent med 2 katter, 5 kattungar och lilla skithunden Pheobe :) Det blir hårigt direkt!

Nej jag ska väl kanske inte klaga jag tycker allt att de är bra mysigt med djur. Sällskapet när man är själv och nån som blir glad när man kommer hem och har vart borta eller bara om man har vart och hämtat posten. Men vore skönt om dom inte hårade så förbannat jämt.. Nej jag ska ta ett varv med dammsugaren nu så kanske det blir lite bättre. Kanske skriver igen sen om jag inte somnar på soffan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0