Nu är det min tur också

Nu har jag också satt igång med bloggandet.. Vi får se hur länge jag tycker att det är kul men kan ju alltid prova.

Igår va vi iväg på Ultraljudet, visserligen så har jag gjort 3 stycken innan, men kan ju aldrig få nog av och se det lilla miraklet som man har i magen. Det känns fortfarande helt overkligt att jag har en bebis i magen men det ska bli så kul. Vill bara att tiden ska springa förbi så att det blir december snart. Den här gången fick vi ju med oss en bild :) Datumet som gäller nu är 9 December sen får vi väl se när bebis har lust att komma ut till oss :)

På kvällen fick vi besök av Madde, Johan och lilla Ebba :) Väldigt trevligt men alldeles förlänge sen vi sågs men de ska de bli ändring på. Dom kommer hit igen redan på onsdag. Då ska vi planera lite hur vi ska göra inför resan till bulgarien. Vi åker 10 augusti och är borta en vecka :) Ska bli riktigt skönt att komma bort en sväng till värmen. Även om det är sommar här så blir de ju inte riktigt samma sak när man är utomlands. Man slipper ju städa och laga mat och såna där tråkiga men nödvändiga saker som man måste göra när man är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0