Magen 19+2



Nu börjar magen växa regält :) Till och med älsklingen sa idag nu har din mage blivit väldigt stor, och började fundera på hur jag kommer se ut om några veckor haha :)

Känner mer och mer rörelser av det lilla livet i magen och det känns helt underbart :) Då får man bekräftelse på att allt är bra :)

Förresten idag hade vi även visning på min lägenhet, tyvärr verkade hon inte så intresserad men vi håller tummarna för att hon ska ringa och säga att jag tar den :) Jag vill bara bli av med den nu, vill inte ha den kvar längre. Om det är nån som vet någon som vill ha en 1:a på norrstrand så hör gärna av er:) Den finns även på blocket om man vill kolla bilder och lite mer information. Skriv in i sökfältet 1:a Norrstrand så kommer den fram.

Nu har jag och älsklingen precis ätit nachos och jag är så fruktansvärt mätt, man äter ju så mkt så att man hamnar i matkoma haha. Att man aldrig lär sig:P Men nu ska jag lägga mig i soffan och slappa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0