Ledig lördag :)


Idag är jag ledig, riktigt skönt faktiskt. Började ju första veckan med en slapp vecka. Har bara jobbat tisdag, torsdag och fredag. Men det är jobbigt att va tillbaka och bara jobba kvällar när jag äntligen under semestern har vänt tillbaka dygnet. Men men de ordnar sig säkert snart. Nu jobbar jag ju bara två veckor och sen åker vi :)

Idag är älslingen iväg och jobbar som vanligt en sväng sen ska vi åka in till stan och ha en visning på min lägenhet igen. Tror att hon som kommer och kollar är ganska intresserad i alla fall. Men det visar sig väl, vore skönt om hon va intresserad så att jag kunde bli av med den snabbt nu :P Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på men vi hittar säkert på nått och göra men de blir nog lungt. Några av mina kollegor ska tydligen ha fest hos en av dom men jag vet inte om jag orkar dit. Dom ville att jag skulle komma och va lite sällskap men de beror på om jag har lust eller inte vi får se.

Jag funderar på om vi kanske ska äta räkor och aioli ikväll jag har vart sugen på de så fruktansvärt länge men dom har vart så dyra. Men snart måste jag innan jag blir knäpp. Får ju inte dricka vin till men de klarar jag mig utan :) Det finns inte ens en tanke på att jag någonsin skulle äta något eller dricka något som jag inte får nu när jag har min lilla bebis i magen. Jag vågar inte riskera något. Jag är inte jätte petig och går o läser på allt man får ju använda sunt förnuft lixom man förstår ju själv vad som inte är bra och vad som är bra att få i sig.
Jag ska ta en ny magbild också måste se själv också hur mycket den växer från vecka till vecka. Det är ju svårt att se själv tycker jag när man har den där hela tiden hehe.

Men nu ska jag ta och gå och äta något och vänta på att älsklingen kommer hem så att vi ska åka in till stan och fixa de sista med lägenheten. Typ damsuga en gång så att de känns lite fräscht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0