Ja må ja leva....

Idag är det alltså min födelsedag. Känns ju inget märkvärdigt att fylla 24. Vaknade med huvudvärk och hoppas att det går över. Ska sätta mig och äta frukost snart det kan ju vara det som är problemet. Hoppas det i alla fall. Älsklingen ligger och sover fortfarande och han kan allt få göra det tills han är utvilad så att han kan hjälpa mig o städa sen :P Haha

Jag borde även sätta igång och göra pajdeg till maten som vi ska äta sen och även börja förbereda tårtan.. Men jag kan väl unna mig själv att ta det lite lugnt också. Arvid skulle ringa när han hade vaknat och det lär ju inte vara än på nån timme om jag känner min bror rätt haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0