Huvudvärk!

Idag vaknade jag av att jag hade huvudvärk, inte roligt alls. Jag vet inte om det är att jag har gnisslat för mkt tänder, även fast jag har bettskena, eller så har jag druckit för lite. Men jag hoppas i alla fall att det går över snart.

Igår åkte jag in och åt lunch med Josefin och sen jobbade vi kvällen ihop=) En heldag tillsammans. Ska även jobba ihop idag. Vi får väl se hur trötta vi är på varandra sen. Haha nej då. Vi var iväg och köpte en bil till henne. Inte för att vi är några bil experter men jag tror faktiskt att hon gjorde ett bra köp i alla fall :) En söt vit liten renault clio. När vi hade våran rast vid åtta så kom Carro och sa att hon ville ha sin födelsedagspresent (hon fyllde år 30 maj:P) jag är lite sen men de gick bra i alla fall :) Hon fick presentkort på IKEA och en bakmaskin ;) Så nu förväntar jag mig färskt bröd när jag kommer nästa gång hahah ;) nej då, men jag tror att hon blev glad i af :D

Bebis i magen lever om som vanligt därinne =) Det känns så underbart att man för var dag som går känner mer och mer :) Det blir en bekräftelse på att allt är bra:) Än så länge så har jag inte kännt så mkt på utsidan så älsklingen har tyvärr inte kunnat känna. Men de kommer nog snart för  det blir starkare och starkare tycker jag i alla fall. Men jag känner det ju på insidan. Det är ju svårt för dom som inte har vart gravida och speciellt då älsklingen som jag tror inte kommer och fatta att han ska bli pappa förrän vi står på förlossningen.. Han är jätte go och snäll och visar att han bryr sig men jag får ju mina psykbryt ibland.

Idag ska jag iväg och träffa Karin, ska bli riktigt trevligt har inte sett henne på JÄTTE länge. Vi är jätte dåliga på att ses även om det inte är så svårt när vi väl försöker hitta en dag eftersom båda jobbar väldigt oregelbundet så brukar det passa in ganska bra :) Men nu ska jag fixa och dola lite innan jag ska åka in till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0