Blåbärsskogen =)

Vart hemma från jobbet idag efter det som hände igår så kände jag att jag bara ville ha en lugn dag=) Mamma ringde som vanligt och kollade så att jag mådde bra och frågade om jag ville plocka blåbär med henne =) Det är ju gott med blåbär så vi gav oss ut i blåbärs skogen så nu ska jag göra blåbärstårta till mig själv imorrn =) Ska bli mums de ;)

Imorrn är det ju min födelsedag =) 24 år blir ja så det är ju ingen märkvärdig ålder men lite tårta är ju aldrig fel =) Så min bror kommer hit imorrn på dagen så ska jag laga västerbottenpaj och så tårta till efterrätt=) Han har ju inte vart hemma hos mig och älsklingen än. Jag har ju bara bott här i ett år så det är väl inte så konstigt hahah ;) Nej då men han har ju faktiskt vart borta ganska mycket och så har det inte passat när resten av familjen har vart här. Det är ju ändå en bit hit. Men det ska bli trevligt =) Sen hade älsklingen något planerat har ingen aning om vad men något spännande jag som är så nyfiken.. Jag tror att jag spricker av nyfikenhet redan lixom :P Samtidigt som det är roligt att bli överraskad:)

När jag va hemma hos mamma och pappa förut så satt vi och pratade namn till lillen också. Hur ska man någonsin kunna bestämma sig ? Det finns ju så många namn :) Sen kom vi även in och pratade om vilken vagn man ska ha. Jag vill ju ha en Emmaljunga med 4 hjul. Men sen finns det ju olika modeller vet ju inte vilken som är bäst ? Sen måste man bestämma sig för färg också, men känner jag mig själv rätt så är det nog bra och ta nån neutral färg så att jag inte tröttnar. Men vi tar nog tag i det problemet när vi har kommit hem från bulgarien. För det är ju ändå lite beställningstid och sånt så det kan ju vara skönt så att man vet att man får den i tid =)

Men nu måste jag fortsätta med maten =) Är vrååålhungrig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0